BOŞLUK

30 Nisan 2010 Cuma

S.S.K.D. (Leş çevre örgütü)

Bundan yıllar önce köyümüzden kasabaya yürüyerek giderdik.Köyümüzün kasabaya uzaklığı beş km.dir,
kasaba bir vadinin ortasında ve iki dağın arasında gürül,gürül akan bir derenin kenarında kurulmuştur.
Köyümüz ise virajlı yollardan dağlara doğru çıkılan yüksek bir yamaçta kurulmuştur.Köy ile kasabanın tam
orta yerinde soğuk suyun yaz boyu aktığı bir çeşme vardır.Bir gün dursun dayıyı çeşmenin başında dalgın ve
düşünceli bir şekilde buldum,yanına yaklaşıp ne düşündüğünü sordum,dursun dayı derin bir iç çektikten sonra
bana bakıp ,evlat yaşlandım yürüyemiyorum yorulup oturduğum bu çeşmenin başında ,bir eşşeğim olsaydıda
kasabaya onunla gitseydim diye cevap verdi.Aradan yıllar geçti dursun dayının oğlu idris istanbulda inşaatlarda çalıştı ve ailesini de yanına aldırdı,idrisin kızı fadime liseyi okuduktan sonra üniversiteye giremedi,
bir şirkette hatırı sayılır bir parayla işe başladı.Fadime nin ilk işi ehliyet ve ardındanda taksitle araba almak oldu.Artık işe arabayla gider olmuştu,eşek hayali kuran dursun dayının torunu teknolojinin en yüksek icadına
sahıp olmuştu.Her sabah tek başına bindiği arabasında saatlerce trafikte kalmasına rağmen yüzünde eblek bir
gülümseme hiç eksik olmadı tıpkı çevresinde ayni şekilde yolculuk eden binlerce kişi gibi .Kısa hayatlarını
saatlerce trfikte ekzost gazı soluyarak geçiren bu insanların yüzündeki bu eblek gülümseme neydi.çoğunun
yüz ifadesi birbirinin aynıydı.Yoksa bu onların yüzü değilmiydi,yoksa fadime fadime değilmiydi,yoksa yüzlerine insan maskesi takmış uzaylılarmıydı?Birkaç yıl önce kadıköyde gece geç saatlerde fenerbahçe yönüne doğru
düşen bir gök cismi görmüştüm atmasforden girdiği belliydi cismin kenarları sürtüşmeden dolayı ateş içindeydi.Meteor zannettiğim bu cismin nereye düştüğünü yarın gazetelerden öğrenirim diye evin yolunu tuttum.Ama ertesi gün gazeteler ne de televizyon haberleri böyle bir olaydan bahsetmedi.Şimdi düşünüyorumda ya uzay gemisiyse ya bu gemi dünyada bulunan muhtelif istasyonlara sürekli yolcu getiriyorsa,ya geldikleri gezegende oksijen yerine karbondioksit gazıyla solunum yapıyorlarsa,ya oksijen onları öldürüyorsa.Eğer öyleyse geldikleri gün onlara birer araba veriliyor ve arabanın motorundan bizim
göremediğimiz bir boruyla egzost gazı soluyorlar,işte yüzlerinde gördüğümüz bu eblek gülümsemede o beslenmenin keyfi.sürekli trafikte bulunmalarının da amacı o.Birde dünyada doğan uzaylılar var onlarda kendi
aralarında bir şifre kullanıyor.arabanın arka koltuğunda bulunan bir bebek oturacağı ve içinde de bir bebek,
arabanın arkasında da bir yazı"arabada bebek var"normalde bu yazı anlamsız,yani arabada bebek varsa çarpmayalım,bebek yoksa rahat,rahat çarpabiliriz anlamı içeriyor.Yazıya bakıp şöyle diyenlerde var tabi,benim bildiğim bebek beşikte olur aarabada olurmu.Eğer uzaylıysa ve dünyada doğmuşsa olur.bebeklerinde egzost gazıyla beslenmeye ihtiyacı var.Onun için etrafınıza baktığınızda gördüğünüz her şey
aslında göründüğü gibi değildir,bir uzaylı işgali mevcuttur dikkatlı olmanızı  S.S.K.D adına tavsiye ederiz

  Sivri sinekler egzost gazlarını da emecekler. (en azından egzost gazı çikaranları bitirecekler).

16 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

İlginçti,teşekkürler HÜSEYİN USTA.

Hatsumomo dedi ki...

Uatam !
nedir bu sivriseklerden çektiğin :=)
şaka bir yana ,özellikle arabada bebek olayındaki gerçekçi yaklaşım süperdi ..tarzını konuşturmussun yine!

Unknown dedi ki...

Eyvallah usta

Unknown dedi ki...

Sevgili hatsumomo benim gibi yıllarca trafikte mecburen bulunmuşsan yazdıklarımın aslında
çok hafif olduğunu farkedersin,çok
daha fazlası var.

Hatsumomo dedi ki...

Ha birde sende şu harf doğrulamayı kaldırsan diyorum ::))

Hatsumomo dedi ki...

Ustam!
yaş farkıyla sizin ki kadar olmasa da ,epeydir trafkteyim.Lakin artık motor kullanları kıskanır oldum.
bende başladım motor dersi almaya ama araba kullanmak gibi değil bakalım becerebilecekmiyim bu motor işini.
istanbul da ki sürücülerin bence yüzde yetmişi araba kullanmayı bilmiyor .sadece kullandığını zannediyor diyorum ve biraz uzattım galiba eee konu hassas trafik !

Unknown dedi ki...

USTA bu kadar salağın arasında sakın motor kullanma seni kaybetmek istemiyorum

Unknown dedi ki...

şu harf doğrulama işi bendede varmıymış hiç blmiyordum.sen kaldırdığına göre nasıl kalktığını
bana da söyle

Hatsumomo dedi ki...

önce yeni kayıt yap usta,orda yukarda ayarlar,ayarlardan yorum denetleme,ordan harf doğrulama seçeneğini kaldırıyorsun :)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Seviyorum yazılarını HÜSEYİN USTA..
"Arabada bebek var" olayında koptum :)

Hem sadece sivrisineklerin dişileri yumurtalarını beslemek için insan kanı emerlermiş.Egzost gazı..kimbilir :)

Sevgiler

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

ustam çok guzel yazıyorsun! Yuregıne ve ellerıne saglık!

Dursun dayıdan yola çıkarak fadımenın yasam tarzından dıger trafıktekı ınsanların o eblek gülümsemesıne dogru tum betımlemer çok guzzled, Sonra konuyu , atmosferdekı gazlardan,uzaylılara ve arabada kı bebek var muhabbetıne getırmen ıse takdıre şahandı!
2 kere okudum yazıyı :)tesekkurler bu guzel yazı ıçın,

SEvgıler

Unknown dedi ki...

EYVALLAH USTA SENİN YAZILARINDA
TAKDİRE ŞAHAN İLGİYLE İZLİYORUM
SAYGILAR.

bilge dedi ki...

güzel sürükleyici bir yazı yaşlılar arkaya oturunca da dikkat arabada yaşlı var diye yazarlarmı acaba bir gün dostlukla..

Unknown dedi ki...

SEVGİLİ BİLGE YAZILMASI GEREKENLERİN YAZILMADIĞI YAZILMAMASI GEREKENLERİN YAZILDIĞI
BİR DÜNYADA ONU YAZMALARIDA MÜMKÜNKÜR yorumun için teşekkürler

Zeugma dedi ki...

''Arabada bebek var'' olayını ben de hep sizin gibi düşünmüşümdür..

Olaylara bakış açınızı çok beğendim.Oldukça ilginç ve düşündürücüydü...
Kaleminize sağlık..
sevgiyle kalın..

Unknown dedi ki...

TEŞEKKÜRLER ÖĞRETMENİM SİZİN YAZIMI
BEĞENMENİZ BENİM İÇİN GURUR KAYNAĞI
SEVGİYLE KALIN.