BOŞLUK

16 Haziran 2010 Çarşamba

BLOGER ÖDÜLÜ


Sevgili dalgaları aşmak beni ödüle layık gördüğü için kendisine çok teşekkür ediyorum biliyorumki o da on kişi
seçiminde benim kadar zorlanmıştır.inananın ödül benim olsaydı blogda emek sarfeden herkese verirdim,ama kural gereği sadece on kişiye vermem gerekiyor o yüzden diğer blog sahiplerinden şimdiden özür diliyorum ve bir daha bana verilen ödülü başkasına vermeyeceğimi bana ödül vereceklere şimdiden duyuruyorum vermeyin kardeşim alacaksanız niye veriyorsunuz ,verirken bile zorlanıyorum tabi bu işin şakası.ödülün sahıbi THE TRENDY  TREEHOUSE ye de ayrıca teşekkür ederim.
Ödülün kurallarıda şunlarmış
-Bloğunuzda ödülle ilgili post hazırlamak(size ödülü veren kişiye teşekkür etmek)
-Postunuzda,bu ödüle uygun bulduğunuz 10 blog arkadaşinizi belirtmek
-Postunuzda,ödülün logosunu yayınlamak(Trendy treehouse url linki vererek)
-Ödülü verdiğiniz 10 blogcuya,aynı kurallarda kendi seçecekleri 10 blogcuya  haber vermelerini sağlayacaksınız
işte o şanssız kişiler
Azıcık her şeyden
Sözün bittiği yer
Polıkınık dilemma
ZEUGMA
Aylak madam
Ali zafer şapçı
Iynch et beni
Ramazan ışık/hayata dair
İllegal smile(:
Sözün özü
Hadi ödülünüz hayırlı olsun.
Yorum Gönder