BOŞLUK

16 Haziran 2010 Çarşamba

BLOGER ÖDÜLÜ


Sevgili dalgaları aşmak beni ödüle layık gördüğü için kendisine çok teşekkür ediyorum biliyorumki o da on kişi
seçiminde benim kadar zorlanmıştır.inananın ödül benim olsaydı blogda emek sarfeden herkese verirdim,ama kural gereği sadece on kişiye vermem gerekiyor o yüzden diğer blog sahiplerinden şimdiden özür diliyorum ve bir daha bana verilen ödülü başkasına vermeyeceğimi bana ödül vereceklere şimdiden duyuruyorum vermeyin kardeşim alacaksanız niye veriyorsunuz ,verirken bile zorlanıyorum tabi bu işin şakası.ödülün sahıbi THE TRENDY  TREEHOUSE ye de ayrıca teşekkür ederim.
Ödülün kurallarıda şunlarmış
-Bloğunuzda ödülle ilgili post hazırlamak(size ödülü veren kişiye teşekkür etmek)
-Postunuzda,bu ödüle uygun bulduğunuz 10 blog arkadaşinizi belirtmek
-Postunuzda,ödülün logosunu yayınlamak(Trendy treehouse url linki vererek)
-Ödülü verdiğiniz 10 blogcuya,aynı kurallarda kendi seçecekleri 10 blogcuya  haber vermelerini sağlayacaksınız
işte o şanssız kişiler
Azıcık her şeyden
Sözün bittiği yer
Polıkınık dilemma
ZEUGMA
Aylak madam
Ali zafer şapçı
Iynch et beni
Ramazan ışık/hayata dair
İllegal smile(:
Sözün özü
Hadi ödülünüz hayırlı olsun.

27 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

Değer verdiğiniz için teşekkürler USTAM.

Hatsumomo dedi ki...

Ustam !
teşekkür ederimde bu dediklerini nasıl yapcam ben ;neyse en kısa zamanda halletmeye çalışacağım....
hörmetler ustam :)

Unknown dedi ki...

Sevgili ali zafer değeri veren ben
değilim o sizin değeriniz.

Unknown dedi ki...

Sevgili hatsumomo aynı şeyleri bende düşündüm ama ödül almak öyle
kolay iş değil benim çektiklerimi
sende çekersen beni daha iyi anlarsın:)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Ödülünü kutlarım usta.Vatana millete
hayırlı olsun.:)

Dostlukla..

Unknown dedi ki...

Sayende usta allah ne muradın varsa versin:)

Adsız dedi ki...

hüseyin usta çok teşekkür ederim bu güzellik için =) en kısa zamanda aynı işlemleri uyguluyorum ben de. teşekkürler yeniden.

Unknown dedi ki...

Bütün güzellikler hepimizin olsun
saygıdeğer smile.

Newbahar dedi ki...

Merhabalar...
Gerçekten ziyaret edilmeye değer, okunmaya değer adının aksine dopdolu bir bloğunuz var.

Öncelikle beni takip edilmeye değer bulduğunuz için teşekkür ederim.

Ben yine buralarda takibinizde olacağım. Yazmak ise şimdilik kendime ve şehitlerimize olan saygımdan uzunca bir süre kalbime gömdüğüm bir zevk benim için.

Saygı ve selamlar

Hatsumomo dedi ki...

Ustam !
bir türlü sen bu benim ödülü başkasına ver istersen (kabalık olmazsa size) anlmadım ne yapcam bir türlü:)
Zaten ödüle layık görmüşşün o kafi
hörmetler ustam :)

Unknown dedi ki...

Sevgili nevbahar karar senin kararın ama şehitlerimizin anısına
yazmak onları onurlandırmaktır.

Unknown dedi ki...

Sevgili hatsumomo ben de senin gibi bunalıma girmiştim ama yaptım
bunalımdan çıkmanın tek yolu onu yapmaktır yapacaksın.şaka şaka gerçekten yapmak istemiyorsan sıkma kendini.

Unknown dedi ki...

Sevgili hatsumomo ben de senin gibi bunalıma girmiştim ama yaptım
bunalımdan çıkmanın tek yolu onu yapmaktır yapacaksın.şaka şaka gerçekten yapmak istemiyorsan sıkma kendini.

Zeugma dedi ki...

Sevgili Hüseyin Bey;
bunu şimdi gördüm.. Değerli ödülünüzü burada aldım, kabul ettim. bu zarif davranışınız için çok teşekkür ediyorum, onore oldum..

Ama bloguma götüremeyecek ve diğer şartları kabul edemeyeceğim... Uzun bir zamandır mim ve ödül olayına kapalı oluşumu diğer blogdaşlarım biliyorlar...
Bu vesileyle siz de öğrendiniz.
Anlayışla karşılayacağınızı biliyor,teşekkür, sevgi ve saygılar gönderiyorum size...

Zeugma dedi ki...

Sevgili Hüseyin Bey;
Yorum yazdım ama çok zor gitti.
Birazdan tekrar bakacağım.
Eğer gitmemişse yeniden yazacağım..
Sevgiyle kalın.

Unknown dedi ki...

Sevgili zeugma ödülü bende aldığımda sırf dalgaları aşmak
yanlış anlamasın diye kabul etmiştim,sizi çok iyi anlıyorum
yorumunuz içinde teşekkür ediyorum

Unknown dedi ki...

Sevgili zeugma ödülü bende aldığımda sırf dalgaları aşmak
yanlış anlamasın diye kabul etmiştim,sizi çok iyi anlıyorum
yorumunuz içinde teşekkür ediyorum

ramazan dedi ki...

Sevgili HÜSEYİN, bendenizi bu ödüle layık gördüğünüz için teşekkür ederim.
Sevgiler sunuyorum.

Unknown dedi ki...

Sevgili Ramazan Bey siz zaten bir öğretmen olarak bütün ödüllere layıksınız...

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Sevgili USTA,kabul ettiğin ve post yaptığın için çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Ne demek usta sen ödül vereceksin
bende almıyacağım allah yazdıysa bozsun:)

dilemma dedi ki...

evet usta başım günlük hayattan dolayı belada koştur koştur bitmiyor ... neyse sonunda bir küçük vakit daha buldum ve buraya yazıyorum .... TEBRİKLER ellerine kollarına sağlık.. ( bir türlü zaman ayarlaması yapamadık ve görüşemedik.. malum ben hala iş güç peşindeyim böyle giderse bu önümüzdeki sene de boşta takılacas gözüküyor ve bunalım takılıyorum kusura bakma... :)))

Unknown dedi ki...

Seninle bir benzer yönümüz daha,yanlış gezegende olduğumuzdan
artık eminim usta bunalımdan çıkmamız bunalımın bizi terketmesine bağlı,anlaşılan o ki
bizi seven nadir şeylerden ve çok ta sadık.Bizi terketmeyeni terkedecek kadar küçülmedik usta onunla yaşamaya alışacağız.

Hatsumomo dedi ki...

Ustam !
ayıp oluyor ama:) ne hikaye var, ne siir......biraz fazla boşlamadınız mı?
3 hafta olmuş ,birşey yok .Olmuyor ama.
Kuzuların sessizliğine büründünüz :=(

Unknown dedi ki...

Sevgili hatsumomo kuzularla ayni sonu bekliyorsan yazmak istemezsin,
ama senin güzel hatırın için.

Hatsumomo dedi ki...

Eyvallah usta :)
kuzuların sonu insanların midesine inmek,bizi de bu sona hazırlıyorlar diyorsun...Ama en azından zor lokma oluruz,boğazlarına takılırız :=)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ustacım bu ne? ödül mü aldım? çok şükür. kurtlar kuşlar aldı ak, bi ben kaldımdı. gerçi bu nedir anlamış diilim. ilgi ve alakanı bekliyorum bi zahmet...
piyes: para da veriyolar mı?
:D:D:D