BOŞLUK

15 Eylül 2010 Çarşamba

KAYBEDENLER KULÜBÜ

Henüz ilk okula bile gitmediğim günlerdi,babam o yılki kurban bayramında bizim ahırın yaşlı ineği kınalıyı kurban edeceğini söylemişti.Çok fazla üzülmüştüm,kınalının ölümü tadacağını,ölümün nasılda lanet bir şey

olacağını düşünerek,kurban bayramına kadar tedirgin ve üzgün yaşamıştım.Oysa ahıra her indiğimde ineğin gayet huzurlu ve keyifli olduğunu görmüştüm.kurban bayramı gelip çattı erkenden ahıra indim çok üzüldüğüm
ineğe sanki faydası olacakmış gibi bir tutam ot verdim,adını aldığı alnındaki beyaz noktayı okşayıp onu teselli
etmek ister gibiydim,aslında teselliye ihtiyacı olan bendim.Çünkü inek gayet huzurlu ve mutluydu.Kınalı, kurban alanına götürüldü halen ona verdiğim otları geviş getiriyordu ,ayakları bağlanıp yere yıkıldığında biraz huzursuz gibi olduysada,biçak şah damarını kesip başını gövdesinden ayırana kadar inek bir kaybeden olduğunu algılayamadı..

Resim   POLİKİNİK  DİLEMMA

25 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

HÜSEYİN USTA,
öykülendirmeniz ve çıkarılacak ders çok ustaca. Ne yapalım ki, kınalılar çoğunlukta, sabah verilen bir tutam ot bile gereksiz değil mi! Keşke bütün inekler okuyabilse arkadşlarının öyküsünü.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

var yaaa,

ş,mdi burda çok derin bi anlam var da ben çakozlayamadım onu. var bişiler. hadi hayırlısı...
yeri gelmişken, oyunu yaktığı için kınasam da şu zarfa ot koyan zeki vatandaşı öpesim var.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Selamunaleyküm.Bizler, azınlıkta bulunan Kumsal'da Yaşamaya Çalışanlar olarak, kurban bayramı gelmeden bir dernek kuralım derim usta. BOL SÜTLÜ MUTLU İNEKLER FENER DERNEĞİ gibi...Hatta ve hatta bunun için maaşlarımızdan fazla vergi alınmasına da eyvallah diyelim.

Bir de nacizane şartım olacak; zataliniz başkan olacak, bendeniz kabul buyurursanız bşk.yardımcısı olacak..

Hayırlı perşembeler dilerim.

Newbahar dedi ki...

Bende hep düşünürüm. Bi dakika önce canlı, bi dakika sonra ölü..

Kurbanlıklardan bahsediyorum.

Öleceklerini bilseler!

İdamlıklar gibi.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Kaybeden olduklarını anladıklarında çok geç olacak USTA.Anlarlarsa eğer...
Sevgiler

sufi dedi ki...

Kınalı belki de kesilip pişirilip yenerek insan bedenine gireceğinden sevinçliydi bile.Ama biz nereden bilelim?

Unknown dedi ki...

Ders çikaranlar zaten kaybedenlerdir,sevgili ali zafer otu zaten kendi acıma duygusunu desteklemek için veriyor.

Unknown dedi ki...

Sen onu iyi çakozlamışsın sevgili cüzzamlı melek,tıpkı zarfa ot koyan
vatandaş gibi.

Unknown dedi ki...

Usta dernek kurmaya eyvallahta başkan sen olmalısın çükü zaten benim sskd başkanlığım var.Birde
dernek için biraz geç kaldık sanırım,bütün süt veren inekler sağıldı.

Unknown dedi ki...

Öleceklerini düşünememeleri onların
nacizane şansıdır sevgili nevbahar.

Unknown dedi ki...

Sırf bu yüzden kaybedenler hep biz olduk sevgili dalgaları aşmak.

ali zafer sapci dedi ki...

Bu kez yorumlar için geldim. JIVAGO, beni de alın derneğe, ne iş olsa yaparım. Bi' de perşembe'yi anladık hayırlı da diğerlerininin kabahatı ne!

Unknown dedi ki...

Bir inekte insan bedenine girme isteği pek olacağını hiç sanmıyorum saygı değer sufi,çünkü
çok kısa bir süre sonra o bedende
hiç olacaktır.Hiç bir canlı hiç olmak için yaşamaz.

Unknown dedi ki...

Abi bak ben size söylüyorum zarar edeceğiz:)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

alizafersapci arkadaşım, işimiz oldukça zor. Öncelikle yurtdışından, örneğin dünya bankasından inek uzmanı bir sponsor prensi danışman olarak getirmeliyiz. İkincisi, kesimi
yapılacak hayvancıkların dağıtım işi için ayrı bir birimde istihbarat kadrosu kurmalıyız ki kimin ete ihtiyacı var tespit edelim. Ya da bu işi Gn.Seçimlere bırakalım da inekcikler daha bir iyi semizlensinler, bol sütten kime zarar gelmiş ki...

Zataliniz başkanlığa alınmıştır alizafer kardeşim, hayırlara vesile olur inşallah.Usta bu işte
zarar yok, iyi düşün derim :)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Bana da yer var mı dernekte :))

Unknown dedi ki...

İş dağılımını jivago yapıyor,genel sekreterlik uygun gibi duruyor yinede başkana ve yardımcısına sormak gerek.

Zeugma dedi ki...

Eline sağlık USTA..
Harika bir yazı..
Kinayeler, yorumlar muhteşem...

Bu dernek tam bizlikmiş.Ben de talibim ve Jivago dostumuz bana hangi görevi uygun görürse kabulüm :)
Başkanımız ve değerlendirmeleri müthiş zaten..
Çok sevdim ben bu derneği..

Sevgiler, saygılar hepinize...

Unknown dedi ki...

Sevgili zeugma size her zaman yer vardır. yoğun talebi karşılayabilmek için
parti mi kursak arkadaşlar.

gülsen VAROL dedi ki...

Her konuda ama her konuda İNEK gibi anlamıyoruz anlayamıyoruz önce kaybedeceğimizi... ve maalesef sonra kaybettiğimizi.. Aslında ÖKÜZ gibi inanmaktan mı yoksa "bana bişeyolmaz" a kendimizi inandırmaktan mı kaynaklanmakta kaybetmeye mahkum oluşumuz.. Yoksa müstehak olduğumuzu fark eden aptala yatanlar bizlerden daha akıllı da biz mi anlamayacak kadar eblehiz??

Yorumum, yazının konusuna uymamış olabilir sevgili hüseyin usta affalo!!
Dostlar meclisinde bir paylaşım olarak kabul et lütfen..

Hatsumomo dedi ki...

A ha ha !
Ustam oldukça dramatik olduğunu düşündüğüm kurban mevzuunu ,biz insanoğluna hicvederek yine sahsına münhasır tarzını konuşturmuşşun.
Eline sağlık

Hörmetler Ustam .

Not :kaybeden ineklerden biri ::::))))

Unknown dedi ki...

Sevgili hasret senfonileri,yorumunuz konuyla tam ilişkili.Sizinde dediğiniz gibi hiç bir şeyden emin olmamak lazım.ama bu sorgulama bile aslında bir kaybedenlik.

Unknown dedi ki...

Sevgili hatsumomo öyle denmez.sen leş kaybedensin.Bir zamanların efsane radyo proğramı kaybedenler
külübünde sizin gibi önemli kişiliklere öyle denirdi.

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
"Önce Hayaller Ölür" başlıklı yazınız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı.
Hayırlı günler dileğiyle.

Unknown dedi ki...

Eyvallah sabahattin usta.