BOŞLUK

9 Haziran 2013 Pazar

BEŞİKTAŞ ÇARŞI .

FotoğrafHiçkuşku yokki her hareket her direniş ve her savaş kendi kahramanlarını doğurur.Türkiyedeki bu halk hareketide kendi kahramanlarını doğurdu"ÇARŞI"yı.Bir ülkücü genç şöyle konuşuyordu."Direnişteydik polis müdahele ediyordu.tomalarıyla ve gaz tüfekli polisleriyle üstümüze yürüyordu köşeye sıkışmıştık,ben ülkü ocaklarından insanların gelip bizi kurtaracağını düşünüyordum,bu umudum gaz bulutları arasında eriyordu.Tamda her şey bitti derken bir anda beşiktaş çarşı belirdi,umutlarımızı tazeleyerek geldiler o kalabalık gurup ışık saçıyordu aydınlık ruhumuzu canlandırmış ve direnişe devam etmiştik".Çarşının örgütlü direnişi her takım taraftarının ve türk halkının beğenisini kazanmıştı,hatta türk halkı direniş için sokağa çıktığında arkasında çarşı gibi bir gurubun olduğunu düşünüp korkusuzca hareket ediyor.Hatta başka şehirlerde rivayetler dolaşıyordu, çarşı hakkında "çarşı bu şehre geliyor" gibi.Ve bende bir beşiktaşlı olarak çarşınn bu duruşundan onur duydum.Çarşı her beşiktaş taraftarında olduğu gibi,gücün yanında değil mazlumun yanında yer almıştı..ve bu direnişin bence en önemli kahramanıydı..ÇARŞI.

3 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

Mazlumun değil haklının yanında yer aldı benim Beşiktaşımın çarşısı sevgili Ustacım.. Oğlum koyu bir fenerli "çarşı"nın eylemlerini "yok böyle insanlık böyle insan sevgisi.. yüreğime kazıdım beşiktaşı" diye anlatırken ağlıyordu..
Selamete kavuşmak dileği ile..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Özlemiştik usta, Çarşı ve direnişe selam olsun.

Özgür dedi ki...

Çarşı bir ruhtur ve Gezi direnişiyle birlikte bu ruhu anlayabilen insan sayısı tavan yaptı. Bundan sonra her halk hareketinin sembolü olacaklar.

Adettendir, Beşiktaşlıyım. :)