BOŞLUK

11 Ağustos 2010 Çarşamba

HAYIR sız SOLCULAR


Toplumumuzun bilinçli proğramlarla  ve küresel yapılanmanın satın alınmış medyasıyla ,sürekli yönlendirildiği
ve kültürünün yozlaştırıldığı günümüzde, halkımızın bazı gerçekleri görmemesi ve anlatılan yalanlara inanması
doğal karşılanmalıdır,burda yapılması gereken aydın insanların her fırsatta halkımıza gerçekleri anlatmaya israrla devam etmesidir.Fakat medyanın halka aydın solcu diye tayın ettiği bazı kişiler ,kendilerine sağlanan
bazı çikarlar doğrultusunda ,sistemin yanında yer aldığını söyleyerek insanların kafasını bulandırdıklarını görüyoruz.En son refarondumda evet diyeceğiz diyerek kafa bulandıranlara ,aldığınız paraları evet demesini
istediğiniz halkla paylaşacakmısınız diye sormak istiyorum.Diğer sormak istediklerim ise burnunun önünü bile
göremeyecek kadar kör olmasına karşın ben ilericiyim ben aydınım diyen kazmalardır.bu gün ülkemizdeki olayları tahlil edemeyen ,neler olup bittiğini anlamayan ,devletin derin kısmının nerde olduğunu göremeyen
demokrası adı altında hitler almanyasında bile olmayan faşıst uygulamaları destekleyen ,evet diyerek kendi boğazına tasma takmak isteyen HAYIR-SIZ solculardır.Onlara gözlerinizi açıp gerçekleri görmeniz inanınki sizinde çıkarınıza olacaktır aksi taktirde boynunuza geçecek küresel faşizmin halkasını çıkarmak çok zor olacaktır,
o zaman geldiğinde keşke dememek için başınızı gömdüğünüz kumdan çıkarıp bir deve kuşu değil insan olduğunuzu hatırlayın diyorum

10 yorum:

Hatsumomo dedi ki...

Ustam !
zaten bunlar,aydın geçinen birtakım demokratların ürünü değil mi ?
Refarandumdan evet çıkarsa sayet,bu millet hertürlü muameleyi hakediyor diyeceğim.......HAYIRLISI olsun artık.

ali zafer sapci dedi ki...

USTAM, son günlerde okuduğum en iyi durum değerlendirmesi ve ustalığın doruğunda bir paylaşım. Yaşa!

Zeugma dedi ki...

Hatırlatma ve uyarı niteliğindeki bu güzel yazı için teşekkürler Hüseyin Usta...
HAYIR'lı solcuların çoğalması dileğiyle...

Unknown dedi ki...

Sevgili HATSUMOMO,ALİ ZAFERSAPCİve
sevgili ZEUGMA yazdığım şeyleri sizin için yazmıyorum çünkü aşağı,yukarı aynı şeyleri görebiliyoruz ama bizim görüğümüz şeyleri gözardı edenlerin yazılan
konular üzerinde düşünmelerini sağlayabilirsek,toplum olarak bakış açısını genişletebiliriz diye
düşünüyorum ve her kesin sorumlu olduğunu hatırlatarak üzerine düşeni yapmasını diliyorum.çünkü
alınan her karar herkesi etkileyecektir kimse bunun dışında
kalmayacaktır.hepinize teşekkür ediyor bu aralar yazılarınızı takıp edemediğim için de özür diliyorum

Hatsumomo dedi ki...

Olmuyor ustam !
Bloglar alemi yetim kaldı :=(
Şaka bir yana iş bulduğuna mutlu oldum ustam.........İş herşeyden önce gelir değil mi ?
Kendine iyi davranasın ..
Hörmetler.

Unknown dedi ki...

Teşekkürler hatsumomo bulabileceğim en son işi buldum süpürgeci.iki çocuk üniversite okuyorsa iş seçme şansın yok.işi aşağıladığım için söylemiyorum ama hem ağır hemde parası çok az.diğer başvurduğum bütün işlerde ak parti torpili istendi.o kadar boşta insan varkı geçenlerde bir orta yaşlı bana abi torpillemi girdin dedi.şaşırmıştım ama doğruydu torpille girmiştim ama ak parti törpili değildi başka bir belediyeydi. gerçi deneme aşamasıdayız yaz biterken işten çikartabilirler ayrıca taşören olduğu için bizim işten yararlandığımızdan çok onlar bizden yararlanıyor buda son dönemlerde moda oldu bilirsin işte.
çok yorgun olmam o yüzden hadi sende kendine iyi bak.

Sabahattin Gencal dedi ki...

"Bloglardan Seçmeler"i ziyaretiniz için teşekkür ederim. Değerli yorumunuzdan da yararlanacağım.Bir kelimenin, doğru kullanılmasına rağmen yanlış çağrışımlar olabileceği düşüncesiyle yorumu yayınlayamadım. Kusura bakmayınız.
Bu arada sizi bir düşünce ustası olarak gördüğümü de ekleyeyim. Hayırlı günler dileğiyle.
Sabahattin Gencal

Unknown dedi ki...

Sayın sabahattin gencal yorumlarda
küfür ve benzeri hakaret ,çermediği müddetçe blog yazarı tarafından bloke edilmesi,bir önceki sansür adlı yazımı gündeme getirir ve etik değildir.kendi beynimizin kalıpları içinde kalacaksak blogda yazmanında anlamı yoktur kendi yazdığımızı kendimiz okuruz.eğer blogerde yazıyorsak diğer bütün düşüncelere açık olmalıyız,benim kelimemin ne çağrıştığını diğer blog yazarları karar verecektir.Ayrıca bloğunuzda yorum yapılmadığına daır şikayette bulunuyordunuz.cevap olarak yazmış bile olsanız yorumunuz içinde teşekkür ederim diğer yorumlarınızıda samimiyetle beklerim.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ustacım senin üniversiteye giden çocukların mı var?
yahu bilseydim, ifadeleri biraz saygıda tutardım... ben seni ergen bişi sandımdı...
pardon ya...

Unknown dedi ki...

Bende şaşırıyorum benim üniversiteye giden çocuklarımmı var,ben kendimi halan ergen birşey
zannediyorum:)