BOŞLUK

15 Haziran 2012 Cuma

TANRI VE İNSAN

Tanrı bir insan profili yarattı,ve diğer canlıları.İnsan diğer canlılardan çok farklı olarak dizayn edilmesine karşın,diğer canlılara benzemeye başladı.Ve Tanrı bir kitap gönderdi,siz insanlar benim dizayn ettiğim şekilde kalmalısınız.!İnsanlar okumadı,değişime devam etti.Ve tanrı bir kitap daha gönderdi insanlar yine okumadı,Tanrı yüzden fazla kitap gönderdi insanlar yine profilinden sapmaya devam etti.!ve Tanrı en son gönderdiği kitabın ilk ayetinde şöyle dedi..OKU.!!    ama sanırım insanlar yine okumadı ve okumayan düşünmeyen bir canlı türüne dönüştü.!!! Geçmiş olsun.!!

11 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

tanrıya defolu kul yaratmak yakışmaz... bahane aramasın!!!

Özgür dedi ki...

Tam tersine insanlar okuyan canlılara dönüştü. Ancak sorun şu ki okuduklarını anlamıyorlar.
Ki zorunlu Kuran derslerinde de çocukların okuyabileceğini ama okuduklarını anlamayacağını bakan kendi ağzıyla söyledi. Zaten istenen de bu değil miydi?

Unknown dedi ki...

Sevgili loney,belkide yanılıyorumdur ama daha geniş anlamda bahsediyorum okumak konusunda.!Okumak bir şeyi öğrenmek bilgi sahibi olmak,diğer insanların düşüncelerini,hatta düşlerini merak etmek ve yaşadığın
evrenin gizemini araştırmak gibi bir çok örnek daha verebileceğimiz geniş bir konudur.Birilerinin ön yargıları beyinlere zorla nakledilirken hatta anlamadığı bir dille tabulaştırılırken,bu yapılan şeye okumak diyemeyiz.Okuduklarını anlamayan bir toplumunda oluşturulduğu açık bir gerçek,sanırım o konu hakkındada daha önceki yazılarımda bahsetmiş olmalıyım.

Unknown dedi ki...

Tanrı belkide düzenin bozulmaması için defosuz kul hiç yaratmamalıydı.Hassas bir konu sevgili gülsen hocam.

gülsen VAROL dedi ki...

Nerelerdesin Ustacım.. Her uğrayışımda boşuğa düşmemi durdur artık!

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Epeydir ara verdin... iyi misin dostum?

gülsen VAROL dedi ki...

Yeni yıl suskunluğuna çare bulur dilerim ustacım.. Mutlu ve sağlıklı olduğunu duymak bana güzel bir yeni yıl hediyesi olacak..

Unknown dedi ki...

ilginiz için çok teşekkür ederim değerli dostlarım,lakin sabahları nasıl kalkmak için neden bulamıyorsam yazmak içinde aynı durumda oluyorum.ama sizi unutmadığım kesin ara sırada olsa takip ediyorum.sizlere sağlıklı mutlu yıllar diliyorum lütfen kendinize iyi bakın.

Hatsumomo dedi ki...

Ustam ,yorum yapmıştım gitmedi herhalde..Halimi hatırımı sormussun ,çok teşekkür ederim..Bizde seni ve yazılarını seviyoruz her ne kadar bu aralar blog dünyasını boşlamış olsamda :)Sağlıcakla kalasın sevgi ve selamlar .

AdminPanpa dedi ki...

Eğer dinlerin var olduğunu sayarsak yazdığınız tamamen doğru. Ben çok inançlı biriydim fakat son 2 yıldır şunu sorguluyorum. Tamam Tanrı var, herşeyi yarattı vs... Ama ya dinleri insanlar yarattıysa?

Ama şu bi gerçekki ilahi kitaplarda emirlere insanlar uyuyo olsa zaten dünya refah içinde olurdu, sizinde dediğiniz gibi okumadıkları için ortalık karışık zaten...

Unknown dedi ki...

Aramak neyi aramak. Kaybolmus biseyimi