BOŞLUK

29 Mart 2012 Perşembe

SARI SICAK PENCERELER


Bazen bulunduğun noktaya seni bağlayan sımsıkı bağlar vardır,gitmek istemezsin ama gitmek zorunda kalırsın.Uzaklaşırken yüreğin periyodik aralıklarla tekler ve düşme hissi uyandırır, derin karanlık boşluklara doğru,düşerken yüreğinin senden uzaklaştığını hissedersin,yanlız kalırsın, yüreksiz ve ruhsuz, bir ölü beden bir başına.Gecenin karanlığında,dipsiz kuyulara doğru yol alırken,uzaklarda sarı sıcak pencereler görürsün...Üşürsün..Yanlızlık ve gece ölü bedenini üşütür,sarı bir hastalık gibi bir çok yere bulaşmış, sarı sıcak pencereleri düşlersin..Oysa bilmezsin pencerelerin ardındaki korkuyu,karanlıktan korkanların ,uykusuz,umutsuz yansımasını,sarı sıcak pencerelere tutunmuş tedirgin ruhları....


                                 Güneş bize haram usta,güneş bize haram.!!

8 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

Hüseyin ustacım, dün geceden bu yana ısrarla yorum yapmak istedim dört defa yaptım da...
Ama anlayamadığım bir inatla yorumumu kabul etmedi sayfan.. boşluk(!)ta kaldı yazdıklarım!!! :)))
Aklımca güzel şeyler yazmıştım ama şimdi hepsini unuttum.. bir deneme yapayım dedim biraz önce bu sefer kabul etti.. Senin e.mail adresine yazıp yollamıştım dün, sistem müdürü geri yolladı :))) Bir münafık var aramızda ustacım..

O kapalı camların perdelerin kapıların ardında olanların içinde kimbilir kaç kişi sokakta YÜRÜYEBİLEN insanları imrenerek seyretmekte.... gibi birşeyler karalamıştım, güzel kısa ama uzun uzun okunan yazına..

ali zafer sapci dedi ki...

"Güneş bize haram usta,güneş bize haram"
Güneşi en çok hak eden bizleriz ustam, değil mi!
Siz gelmeseniz de ben izlemeyi sürdürüyorum güzel yazılarınızı.

Unknown dedi ki...

Sevgili öğretmenim,yorumlarınızın neden gelmediğine dair bir fikrim yok.Ama gelenerden anladığım,beni ne kadar iyi anladığınızdır:)

Unknown dedi ki...

Sevgili ali zafer.inanki sizden uzak kalmamın tek nedeni zamandır.
ne yazmak nede okumak için zaman bulamıyorum.yoksa sizi takip etmek benim için hem onur hemde derstir.

dilemma dedi ki...

hayat kötü usta hayat kötü...

Unknown dedi ki...

Usta hayat kötüden daha kötü...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

İşin en kötü yanı...duvarın ne arkasında ne önünde durmamak...duramamaktır dostum.

Sen yazarsan böyle düşündürsün...yüreğine sağlık...çok
güzel ve ötesi...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Bloğumda isteğe bağlı bir mim seni bekliyor. dostlukla...