BOŞLUK

19 Ocak 2011 Çarşamba

MEKTUP

Çok değerli blog arkadaşlarım ,bana değer verip aradığınız için hepinize sonsuz teşekkür ederim.Keşke sizin verdiğiniz değeri kendime verebilseydim!.Sevgili dalgaları aşmak  umarım olumsuz bir şey yoktur diye not bıraktı, bir şey olsaydı olumlu yada olumsuz ,hiç bir şeyin olmadığı bir boşlukta yaşıyorum duygularımı yitirmiş her şeyin anlamını kaybettiği bir boşluk,duvarları olan bir boşluk git gide beni sıkıştıran bir boşluk..Ve artık kaybetmekten korkmadığım bir boşluk,ruhunu yitirmiş birinin kaybedecek bir şeyinin kalmadığı bir boşluk.Bu yüzden burda olmama rağmen burda değilmişim gibi takıldığım bir boşluk.Bu öyle bir şey ki yazmanın anlamını yitirdiği okumanında bir şey ifade etmediği bir durum tek okuyabildiğim şeyler beni bu dünyadan götüren fantastik kurgular öyleki okuduğum kitap biterken tekrar bu lanet dünyaya döneceğim için
üzüldüğüm bir durum bu dünya kendimi soyutlamama bile izin vermezken burda ne işim var diye düşündüğüm
bir durum.Belki ekonomik durumumun ve uzun süre işsiz olmamın bu durum üzerinde etkisi de vardır son aldığım ve ilaç niyetine kullandığım kitap bile on yedi tl,yani ilaçlarımı bile alamadığım bir durum .Yıldızlar erirken gökyüzünde,kuşlar dökülürken üstümüze ve pilotlarımız kanlı kanatlarıyla düşerken yer yüzüne vs,vs.
gibi şeylerden bahsedip sizide kendi karanlığıma ortak etmek istemiyorum belki bu durum sadece bana ait bir hastalıktır,ve salgın olma riskini ortadan kaldırmak istediğim için bloglardan uzak durmayı tercih ediyorum lütfen beni anlayışla karşılayın,umarım bu durumum geçici olur ve aranıza dönerim,inanın aranıza dönebilmek,
beni saran duvarlardan bir tanesinin parçalanması olacaktırki bu da iyi bir şey.Beni merak edip soran çok az sayıda blog arkadaşlarıma,özelliklede sevgili dalgaları aşmak'a,gülsen hocama ,hatsumomoya ve beni düşündüklerini bildiğim blog yazarlaına sevgilerimi sunarım umarım dünya ve hayat istediğiniz gibi olur.

6 yorum:

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Sevgili USTA,
bunu bir veda yazısı olarak kabul etmiyorum.Şartların ne kadar zor olsa da bugünleri atlatacağına inanıyorum.Her dibe vuruşun bizlere yeni bir sıçrama oluşturacağına inanırım.Hızla ayaklarını dibe vurmanı bekliyorum.

Newbahar dedi ki...

Boşluğa düşmeye gör Hüseyin Usta!
biz ne desek nafile bilirim.

Ha gayret o zaman, bak onca seven varken, hemde tanımadan...

ne bileyim tutuver sende işte hayatın şu kenarından.

Çünkü ben öyle yaptım.

Hatsumomo dedi ki...

Ustam !
Ne yaptın yahu ,zannederim bayağı bir depresyona girmişşin.
Keşke elimden birşey gelse,ama biliyorum böyle durumlarda kimse birşey yapamaz.
Ustam
bu boktan dünyada herşey geçiçi ,bu durumda geçecektir elbet.
Ne yazayım bilemedim,yapabileceğim birşey olursa şayet bir haber verin.
Ve bu depresyonunuzu yaşayın ve bitirin :=(
Selam ve sevgiyle..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Sana bildik, klasik şeyler yazmak istemiyorum dostum. Gittikçe daha kötüye giden ekonomik piyasa, insanlığını yitirmiş, gözleri dolar bakan insanların oluştuğu duyarsız toplumda, hangimiz zaman zaman bu büyük boşluğa düşüp, kahretmiyoruz...Sana çok şeyler yazmak isterim ve bilirim ki beni en iyi sen anlarsın. Bu durum geçicidir, kendini hazır hissettiğinde (bunun kısa sürede olması dileğim) burada seni bekliyor olacağız dostum.
Zaten bunu belirtmişsin...Evet USTA, ustalar da bazen içsel düşüncelere dalıp, daha iyi
devam ederler. Birlikte, daha aydınlık, daha iyi günlerde nice uzun paylaşımlara, dostluklara...

Esin Bozdemir dedi ki...

Sevgili USTA,
Ülke'nin büyük bir çoğunluğu benzer iştigalsiz durumda!bir tek sen değilsin bunu bilirsin ama yine de unutma! bak ne güzel yazarsın, söylersin..yüreciğinden geçenleri, içini acıtanları, yakanları...sen yaz..yaz ki ! sevgiler nasıl paylaştıkça çoğalırsa kederlerde paylaştıkça hafifler!..

içerdekilerde, dışardakilerde feryat figan hallerde! geçecek her şey...!geldik sonuna...

en kısa zamanda yoluna girmesini dilerim boşluklarının...

Çınar dedi ki...

Umarım düştüğünüz bu karanlık ruh halinden bir an önce kurtulursunuz hatta herşey geçip gitmiştir ve çok iyisinizdir artık (zira ben yeni farkettim yazınızı)

Ülke sorunlarıyla ilgiliyse karamsarlıklarınız, biliyorsunuz ki hepimiz aynı endişeleri taşımakta aynı kaygıları yaşamaktayız.

En kısa zamanda çok iyi olduğunuzu duymayı bekliyorum.

Sevgiler