BOŞLUK

17 Aralık 2011 Cumartesi

NOVEMBER







.Sonbahar uzun sürdü..Dökülen yapraklarım bitmez bir hüzünle ayrılırken benden,nereden geldiğini anlamadığım taze bir yaprak dalımda beliriverdi.Oysa ben çoktan kış hazırlıklarına başlamıştım bile.Bir an hüznümün silindiğini zannettim,dökülen yapraklar benim değildi,benim baharım vardı tek yapraktan oluşan.!! Ona alışmak hiçte zor olmamıştı,hiçte garip gelmemişti,düşlerimin beklentisiydi.Bu yüzden sorgulamadım ne kadar gerçek olduğunu.! Ama bir korku vardı hep onu dalımda tutma adına,rüzgarlara bile direndim hiç kıpırdamadan, yaprağım uçmasın ,gövdemi sert sonbahar yağmurlarına siper ettim, baharım solmasın,gözlerimi bile hiç açmadım düşüm son bulmasın diye..!! Meğerse bir yolcuymuş dalımda konaklayan,gövdemi durak belleyen ve aslında gideceği yeri hiç bilmeyen.!!Şimdi ağır,ağır düşüşünü izliyorum ,bir kelebek gibi sonsuzluğa uçtuğunu zanneden ruhumun.!Bir yaprağın dalından ayrıldığında asla geriye dönmeyeceğini bilirim eski hikayelerimden.Baharı solmuş,gövdesi kurumaya yüz tutmuş bir ağacın,nasılda kendini çürütsün diye kar yağışını özlediğini de bilirim.Ama gel görki kar geceyi aydınlatır,karanlık beyaza bürünür,değişim coşkuya, yeni umutlara ve yeni bahar düşlerine...........

.

3 yorum:

Hatsumomo dedi ki...

Bu aralar romantiğiz biraz :) Hörmetler Ustam.

Unknown dedi ki...

Aslında doğduğumuz günden beri romantiğiz.Hayatı çekilir kılan başkada ne varki.

Esin Bozdemir dedi ki...

Romantizmin doruklarına uzanan bu duygu yüklü cümleleri Tom Waits'in (louis Armstrong'u andıran!) harika yorumu eşliğinde November'ı dinlemek ve okumak güzeldi...

romantizmin azıcığından da zarar gelmez amma!hani zamansız açan çiçek çabuk solarmış ya!.Buselik makamından çoktannnn geçtik biz Usta:)) Bak Kasım bitti Aralık'a geldik 2012'e dayandık :)) kış kapımızda üşümeyesin sonra :))

bu hayatı çekilir kılan, umutlarını, hayallerini ve içinde saklı tuttuğun romantizmi sana 'ürettiklerinde!'yaşatacak, sevdiklerinle birlikte geçireceğin güzel bir yıl dilerim...

esenlikler...