BOŞLUK

24 Mart 2010 Çarşamba

FİŞLENDİM PARDON MİMLENDİM.

Hayatıma daır sadece yedi şey yazması bile kolay.
1.Orta okul üçe giderken öğlenciydim bir tek sınıf vardı sabahçı orta iki .platonik aşkım o snıfa gidiyordu.
onun sınıfına gidebilmek için sınıfta kaldım,ama malesef bütün ısrarlarıma rağmen gerçekleşmedi ve okulu bıraktım.
2.On altı yaşımdayken duvarlara ne amerika ne rusya bağımsız demokratik türkiye yazarken yakalandım.
3.Askerden sonra geçici olarak taksi şöförlüğüne başladım.Gerçekten geçiciymiş,on beş yıl sonra dolmuşa geçtim.
4.Oyıllarda kent efem adlı ilk özel radyoyla tanıştım.
5.Kent efemde yayınlanan kaybedenler külübünün hüseyin ustası olarak saygı gördüm .ve çok iyi dostluklar edindim .hayatımın belkide en anlamlı günlerini yaşadım .beni anlayan bir toplumda değer görerek.
6.Trafik fobisi hastalık derecesinde artınca şöförlüğü bırakmak zorunda kaldım.şimdi televizyon açınca tayyıbin,diğer zamanlardada karımın dırdırından soyutlanmak için bloğda karalıyorum ayrıca haberiniz olsun iş arıyorum.
7.Son olarak ekşi sözlük yazarlarının,ekşi sözlükte benim için yazdıkları o güzel yazılarından dolayı kendilerine
teşekkür ederek yedi maddeyi tamamlıyorum.ve aşağıdaki blogları ben de fişliyorum pardon mimliyorum.

1Sözün bittiği yer
2Azıcık her şeyden
3Dalgaları aşmak
4 Ali zaferşapcı
5Polikinik dilemma
6Gergin
7Caput magnus confusus
Bir de beni izlemediği halde mim liyen    Aylak madama   teşekkür ederim

8 yorum:

Dalgaları Aşmak dedi ki...

HÜSEYİN USTA şaşırttınız beni:)geçen gün sizide fişlemeyi düşünmüştüm ama nedense fişlenmeyi kabul etmeyeceğiniz gibi bir his oluştu ve fişlemedim.(sanki fişlenmeği red etme hakkı varmış gibi neyse mime dönelim:)Bugün bayağı bir sürpriz oldu bana:)
Öncelikle teşekkür ediyorum usta,bir yandan da düşünüyorum hakkımda yazmadığım bir şey kaldı mı diye:)Cevaplamaya çalışacağım :)
sevgi ve dostlukla

Unknown dedi ki...

Sevgili dalgaları aşmak,yazılarınız
ve bloğunuzda yayınladığınız o güzel resimleriniz ile zaten hakkınızda belkide bilmem gerekenleri çoktan öğrenmiş bulunuyorum,daha öncedende mimlendiğinizi biliyorum ama bu mimleme onur gibi bir şeyse benimde sizi onurlandırmam gerektiğini düşündüm .sağlık ve esenlik dilerim.

Hatsumomo dedi ki...

Ustam !
bende sizi buradan en düzenli ve samimi blog okuyucusu ilan ediyorum:=)
teşekkürler...

Unknown dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM HATSUMOMO.BEN DE YAZILARINIZLA BANA ÇOK ŞEY VERDİĞİNİZİ SÖYLEMEK İSTİYORUM.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Sevgili HÜSEYİN USTA,yaklaşımınıza çok teşekkür ediyorum.Mimi cevaplamış olarak kabul etmenizi istersem kabalık etmiş olur muyum?Bloguma bir göz attım,fazla mim cevaplamış ve kendimden fazla söz etmişim ve açıkcası dönüp bakınca pek hoşuma gitmedi :)Lütfen cevapladım kabul edin olur mu ???Tekrar çok teşekkür ediyorum.
Sevgi ve dostlukla

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Yazmayı unuttum :)Bana tekrar mim gelirse direk sizi mimleyeceğim haberiniz olsun:)

Unknown dedi ki...

SEVGİLİ DALGALARI AŞMAK BU KADAR İNCE DÜŞÜNÜŞÜNÜZ BİLE BENİ ÇOK MUTLU ETTİ.BENDE HAKKIMDA YAZMAM GEREKENİ YAZDIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM LÜTFEN SİZDE MİM İ BANA GÖNDERMEYİN
DEĞİŞİK BLOĞLARA GÖNDERİRSENİZ ONLARIDA TANIMIŞ OLURUZ,TANRININ LANETİ SİZDEN UZAK DURSUN DİLEĞİYLE.

ali zafer sapci dedi ki...

Değer verdiğiniz için teşekkürler. Sevindim!