BOŞLUK

30 Ocak 2010 Cumartesi

AMAZONLAR VE..............

Amazonlar diğer bir adıyla kadın savaşçıların eski bir uygarlık olduklarına inanmıyorum,ama gelecekte
(tabii bir gelecek varsa) kadın savaşçıların olabilecekleri çok büyük bir ihtimal.Hazır gelecekten bahsetmişken
bir şeye daha değınmek istiyorum.Herkes üçüncü dünya savaşının çıkıp çıkmayacağı,çıkarsada kimlerin
arasında başlıyacağını merak eder durur.Ben sizin bu merakınızı gidermeye çalışayım.Çoğunuzun zannettiği gibi abd ile diğer muhtemel devletler arasında çıkmayacaktır.Peki kimler arasında çikacaktır?.
    Son yıllarda dünya üzerindeki doğum oranlarında kadınların büyük bir artışı söz konusu dolayısıyla erkek
nüfusu azalmakta.Bir de günümüz ordularının büyük bir bölümünü erkekler oluşturduğu için savaşlarda ölenleride sayarsak erkek nüfusu iyice azalmakta,bunun yanında birde dönmeler var,birde dönecekleri sayarsak erkekler nesli tükenen canlı konumuna düşecektir.İşte üçüncü dünya savaşıda,Amazonlar ve dönmeler arasında çıkacaktır.Amazonlar ve dönmeler arasında çikacak bu kavgada büyük ihtimalle dayağı
arada kalacak erkekler yiyecektir,tıpkı günümüz siyasi liderlerının halkı ben daha iyi korurum kavgasında
olduğu gibi..

4 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Amazonların kazanacağına dair bahse girerim.
Bloguma yaptığınız yorum için teşekkürler. Ben sizinle aynı fikirde değilim; aksine benim yaptığım yemekler, ördüğüm örgüler sizi ilgilendiriyor.Olayın tam da merkezindesiniz.Ben üretimi destekleyerek, tüketimi köstekleyerek, sağlıklı beslenip-besleyerek sizin fert başına düşen gelirinizi, oksijeninizi, doğal kaynaklarınızı tırtıklamayarak bir damla da olsa, size katkıda bulunuyorum.
Ayak üsü bir dolu madde sayabilirim size...
Amazonların annesinden sevgiler:)

Fatma FINDIK dedi ki...

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum.
Kadınların arasında -geçmişte de olduğu gibi-savaş büyüyerek devam etmekte bence..Zira bakarsanız,hep birbirlerinden çekiyorlar.Kime sorsanız "ben onlardan değilim"diyor ama,ne yazık ki bir takım kadınlar,bir takım erkeklerle birlikte bu şavaşı hızlandırıyorlar.
Saygı duymayı bilen kadınlar ve erkeklerin çoğalması umudu ile..
Selamlar,
Fatma

Unknown dedi ki...

SEVGİLİ ELİF beni ilgilendirmiyor derken yanlış bir ifade kullanmışım
anlamıyorum demem gerekirdi.vurgulamak istediğim ülkenin durumu böyle giderse çok yakın gelecekte,insanlar şöyle diyecek,bırakın lan rahat,rahat aç kalmak istiyorum!ama rahat aç bile kalamayacağız.umarım yanılıyorum.

Unknown dedi ki...

sevgili fatma kadın erkek ilişkilerini,bir esprı doğrultusunda dile getiriyoruz.
ASIL AYIRMAMIZ GEREKEN ŞEY.İNSAN KALABİLENLER YADA İNSAN KALAMAYANLAR DIR.